Gay-ten,co se maluje a lesbička-ta,co se líbá s každou? Pff!

26. července 2010 v 18:54 | Říjnová |  Ke kávě, k pivu, k panáku. Prostě delší čtení
Tak na tohle téma se nemůžu nevyjádřit, když se ho týká snad každá moje povídka. Takže tady nemusím vysvětlovat, že proti gayům a lesbičkám nic nemám.
Celý den tak nějak projíždím články na toto téma a musím říct, že jsem překvapena. Čekala jsem záplavu urážejících a vulgárních článků. Místo toho tady každý vykládá, jak mu to nevadí, že proti tomu nic nemá. Opravdu už je dnešní společnost tak tolerantní? Nebo to je jen jakási póza a snaha ukázat se v lepším světě? Narazila jsem na pár článků, které mě nadzvedly ze židle, ale zase jsem si sedla. Psaly je povětšinou děcka, která se neumí vyjádřit (netvrdím, že já jo). Jen jeden článek mě pobouřil a přišel mi vulgární.
V dnešní době se strašně řeší gayové. Ne ti opravdoví. Takoví ti šampónci, metrosexuálové, kteří o sebe přehnaně pečují a říká se o nich, že jsou na kluky. Ve skutečnosti nejsou, jenže "kazí" gayům image. Znám jednoho gaye. Je to kamarád mojí sestry a kluk z nižšího ročníku školy, kam jsem chodila. Neodsuzuju ho, protože ho vlastně moc neznám. Ale neviděla jsem veselejšího kluka a vůbec nikoho, kdo by si ze sebe dokázal udělat větší srandu než on a kdo by během 4 minutového vystoupení na vánoční besídce dokázal školu rozdělit na dvě skupiny, ale zároveň je všechny pobavit.
Jistě, v jedné třídě je ještě jeden "takový" kluk. Slyšela jsem, že je taky gay. Je hubený, vysoký a používá make-up. Nemám ho ráda. Ne kvůli make-upu, ale kvůli jeho chování na chodbách, v autobuse, ve třídě a k "mé ještě Slečně".

Jak to tak sleduju, poslední dobou jako by se roztrhl pytel s filmy a seriály na toto téma. Něco jsou i starší kousky, ale vyrojily se teď. Možná je to až přehnané, ale rozšíří to povědomí lidí. Cílem seriálů jsou většinou mladí lidé. A jen oni (my) můžou změnit dnešní společnost a být víc tolerantní.
Vždyť proč si registrovaní partneři nemůžou adoptovat díťátko? Protože by se na něj spolužáci divně dívali a nadávali mu? Jistě že, jenže kde to ty děti vidí? U svým rodičů. U těch, co odmítají tento zákon ustanovit. Bude se proto muset čekat pár desítek let, než dospěje dnešní mládež, která je tolerantní? Doufám, že ne a že to bude trvat jen pár let. Vždyť je tolik odložených dětí, které si zaslouží lásku!
Na spoustě blozích jsem četla, že za diskriminaci homosexuálů můžou křesťané či obecně věřící. Co to je za nesmysl? Nevím teda, co se píše v Bibli, ale vím, že jedno z deseti přikázání je 'Miluj bližního svého'. Tedy i toho, kdo se orientuje na stejné pohlaví. I mezi věřícími jsou přece gayové a lesbičky! Nikoho bych neházela do jednoho pytle.
Zajímavé, že neznám žádnou lesbičku. Možná se jen špatně dívám, drby se dozvídám jako poslední, takový věci nejsou k existenci důležitý. Ale ráda bych nějakou poznala.
Podle délky článku soudím, že už bych se mohla přestat vykecávat. Nebo bych se dostala někam, kam by to nebylo dobré:)
Během týdne přibude anketa na téma homosexuální povídky, včera jsem ji nastavila. A pak přibudou další díly povídky o Sue a Katrine a taky o Jenny.
~~~~
Možná by bylo nejjednodušší být asexuální. I když to se taky moc vymyká...
 

14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Marťule Marťule | Web | 26. července 2010 v 19:02 | Reagovat

Čtení možná trochu delší,ale rozhodně nenudí! ;-) A jinak s tebou souhlasím :-)

2 Bonboooonek Bonboooonek | Web | 26. července 2010 v 19:03 | Reagovat

Kámošky sestra má taky za kámoše gaye a nemůže si ho vynachválit. Jedinej problém ale je, že se jim prý líbí stejní kluci :D

3 Vašek Franěk Vašek Franěk | 26. července 2010 v 19:05 | Reagovat

Mě se to líbí a kdyby tu bylo to tlačítko co na facebooku, hned na něj kliknu. Klobouk dolů před tvým vyjadřováním. sám bych to lépe nedokázal.

4 just-roxy just-roxy | E-mail | Web | 26. července 2010 v 19:10 | Reagovat

Je to pěkný článek, souhlasím s tebou.

5 Katka Katka | Web | 26. července 2010 v 19:16 | Reagovat

Říká se,že gayové jsou velmi dobří přátelé.Líp chápou....

6 Kira Seigi Kira Seigi | Web | 26. července 2010 v 19:17 | Reagovat

Pěkný a pravdivý článek. Mě vadí rádoby gayové, ti co se malují a tak. Úplně kazí opravdovým gayům pověst.

7 uniquej uniquej | Web | 26. července 2010 v 19:20 | Reagovat

To je úžasnej článek,chtěla jsemsí původně přečíst jen kousek na začátku a kousek na konci,ale nedalo mi to :D a přečetla jsem i  to mezi:D

8 muška-kamuška...bzumm...xD muška-kamuška...bzumm...xD | Web | 26. července 2010 v 19:23 | Reagovat

bisexuálnové a bisexuálky jsou lidi,který přitahujou obojí pohlaví,chtějí chlapy i ženy...Je to podle mě určitý druh až magorismu nbo jen chaosu v mysli,nic víc nic míň,prostě hledají sebe sama =o*)

9 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 19:44 | Reagovat

Se mnou chodil do třídy gay. Veselej kluk, nebyl ani hezkej, byl trochu širších rozměrů, ale uměl pobavit, byl to prostě kamarád pro každýho. Nebo aspoň pro naší třídu. Pro ostatní kluky ze školy to byl rpostě 'buzerant', jak někteří s oblibou říkají. To, co nosil na sobě, obvykle byly kousky, který bych na sebe nevzala ani já, ale byl svůj, a byl to prostě on. Od začátku prváku jsem ho měla ráda a vydrželo mi to až do teď, i když pár malých hádech nastalo.

Jinak souhlasim s tou adopcí. Proč plný děcký domovy opuštěných dětí, když můžou najít spřízněnou duši v registrovaných párech?..Tohle já prostě nepochopim...

Lost and Delirious je film o dvou, nebo třech devčatech. Hlavní role mají samozřejmě lesbičky. Odehrává se to v internátní škole. Slečny mají pokoj po třech, jasně, že se k sobě obě slečny mí. Vyspí se spolu a druhý den ráno rozrazí dveře sestra jedna z nich, v zástupu spolužaček. A už se šířej drby. Pak se to celý veze. Ta slečna, která má ve škole sestru začne dělat, že vůbec lesbička není, rozejde se se svou holkou, začne spát s klukem...No a ta druhá slečna se potom zabije. Celkem brečavý. Nedokážu ti to tady vysvětlit, nejsem moc dobrej řečník, možná by bylo dobrý mrknout na recenzi, nebo tak :)

10 momonika momonika | Web | 26. července 2010 v 19:44 | Reagovat

Ja zasa skoro všade čítam, že nechápu prečo ľudia homosexualitu odsudzujú. Ale čo je na tom nepochopiteľné? Ľudia sa odjakživa boja toho, čo nepoznajú, čo sa líši od ich názorov, čo sa vymyká ich predstave normálnosti(či už je to rasová nenávisť, homofóbia...). Je to proste v nás, ale záleží na tom ako sa tomu "strachu" postavíme. Či budeme tupí zabednenci, ktorí si nenechajú nič vysvetliť, ktorí sa nesnažia vcítiť do pocitov toho druhého a radšej volia tú ľahšiu cestu nenávisti, odsudzovania. Inteligentní (nie vzdelaní, ale prirodzene múdri) ľudia chápu, že je človek ako človek, nezáleží na tom akú ma farbu pleti, aké pohlavie ho priťahuje, akú hudbu počúva. Záleží len a len na jeho charaktere.
Neznášam akúkoľvek formu netolerancie, vždy mi to zdvíha tlak(hlavne, keď počúvam toho nášho tzv. politika a mnohých veriacich).
Áno, v 10 božích prikázaniach je zakotvené to miluj blížneho svojho, ale na to nejak cirkev a veriaci zabúdajú, hlavne tí skoro až sfanatizovaní veriaci. Normálne uvažujúci človek, veriaci, nemá proti homosexualite nič.
Jedného gaya poznám a je to super chalan a dobrý kamarát. Dozvedela som sa to o ňom nedávno a v živote by ma nenapadlo prestať sa s ním preto rozprávať(prečo aj, keď ja sama som niekde medzi, že? :D)
Homosexualita tu bola, je aj bude. Niekde som čítala, že nejaký kmeň(už neviem aký) vychováva svoje deti k láske k obom pohlaviam, môžu si vybrať s kým ostanú na celý život. to je tak krásne a ja len dúfam, že aj u nás to tak raz bude(no jo, optimistka :D) A že my žijeme vo vyspelých krajinách a demokratických...
Argument proti prírode tiež neuznávam, pretože zvieratá majú medzi sebou homosexuálny sex, napríklad delfíny, alebo niektoré vtáky, ktoré majú jedného partnera na celý život sú homosexuálne popárení.
A na záver tohto komentára, z ktorého by mohol byť tuším už aj článok :D
Láska je láska. Nevyberáme si do koho sa zamilujeme, proste sa to stane. Nemôžeme za svoju orientáciu, máme to jednoducho v génoch (ale rozhodne to nie je nejaká porucha či choroba a nie je to ani dedičné). Je to proste tak :D
Bože, v živote som sa takto nerozpísala v komentároch, preááč :D:D

11 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 19:50 | Reagovat

Já právě nevěděla do čeho jdu. Je to rok, co jsem to viděla poprvé a už sem to viděla asi šestkrát.

Mimochodem Loving Annabelle taky nedopadlo moc dobře. Ten alternativní konec tomu moc nepomohl, viděla sem ten film už dvakrát a pokaždý sem brečela od plesu ;D

Jo a ještě k tomu, že žádnou lesbičku neznáš - a co třeba já a Terezka? ;D

12 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:02 | Reagovat

Děkuju moc:))

No právě, ty pohledy...A že se Bella vzdala těch svých korálů...
Já nikdy moc nebyla na alternativní konce, je fakt, že když tenhle film má tenhle konec, tak to není tak beznadějný:)

13 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:08 | Reagovat

Jo, to je pravda :/

14 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:13 | Reagovat

Všechno v naprostym požádku ;)..

A ano jsem to já :D Pochybuješ?

15 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:17 | Reagovat

To mě převelice těší ;D Taky bych chtěla vidět tvou fotku :/

16 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:24 | Reagovat

Jasně že novou ;D

17 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:29 | Reagovat

Wow, to seš vážně ty? :))Hezounká, a neříkám to jen proto, že si mě taky pochválila :)) Fakt moc hezká holčina. A ta fotka s bambitkou je vážně vtipná ;D

18 Piratka Piratka | Web | 26. července 2010 v 20:34 | Reagovat

díky za koment :) myslim, že si to napsala dobře, možná líp, než já, ale aspoň, že táhnem za jeden provaz :)

19 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:37 | Reagovat

No jasný, ale já sem ráda, že si mi nějakou fotku vůbec poslala :) Já svý fotky neupravuju, neretušuju, sem tam přidám nějakej brush, rámeček, nebo tak, ale neretušuju...:)Ale ty seš určitě i bez retuš krásná slečna:)

20 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:43 | Reagovat

Aaa ta je taková hezounká, přirozená :) A ty brejle...ty dost frčely, ještě spolu s těma 'žaluziema' :D

21 moi moi | Web | 26. července 2010 v 20:47 | Reagovat

Rozhodně jde věřit v Boha a být homosexuálně orientovaná zároveň.(Já jsem toho živým důkazem.)Neni to ale lehký (no možná by to bylo lehčí, kdyby náš pan farář nevykládal, že homosexualita je nemoc)

22 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:50 | Reagovat

Ahá, máš ráda Německo? Tyjo, miluju Berlín, někdy bych se tam chtěla podívat.

23 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 20:54 | Reagovat

Ježiš, závidět se nemá, ale teď ti fakt závidim :/:D

24 Piratka Piratka | Web | 26. července 2010 v 20:54 | Reagovat

že máme obě "náklonost" ke gayům, že je neodsuzujeme

25 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:03 | Reagovat

No, to i já :) I když jsem tam nikdy nebyla..

26 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:09 | Reagovat

Přesně tak :) No, někomu se to zamlouvat nemusí, ale šest let je hold šest let. A i kdyby TH neměli, chodila jsem na němčinu od čtvrté třídy a to jsem je ještě ani neznala a ten jazyk jsem milovala...Němčina je prostě němčina:)

27 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:09 | Reagovat

TH nebyli*

28 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:15 | Reagovat

Já vlastně ani nevim, jestli je posloucháš, nebo tak, ale asi ne, nevypadáš na to ;D..Nebo..? Ne, určitě ne ;D

29 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:21 | Reagovat

Ah, Bushido, náš sladkej Anis :D Viděla jsi ten film s nim? Zeiten Ändern Dich? Bože, luxusníííí ♥ Měla jsem jet na jeho koncert do prahy, ale vzhledem okolnostem, který se udály před koncertem Tokio Hotel, mi to bylo zatrhnuto :/

30 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:28 | Reagovat

Zkus přečíst někde recenzi, je fakt dobrej :)

Jo, průšvih :/ Tak trochu jsem zkolabovala, prostě sem měla epileptickej záchvat a až do dne koncertu sem byla v motolský nemocnici :D pak sem se nechala na reverz pustit a tak tak bych koncert stihla, kdyby začal včas..naštěstí jsme tam ještě tři hodiny stáli, takže cajk:) za to sem potom nikam nemohla, no..Ani na Bushida, ani Na Jefreeho a ani na Alesanu :/

31 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 21:44 | Reagovat

Alesana..No..Vydávaj takový zvuky, jako je "blití", mno, někdo tomu tak říká, já tomu říkám screamo ;D

Taky občas poslouchám smutný německý písničky, když na to dojde nálada, což bylo nedávno celkem často:)

32 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 22:00 | Reagovat

No, na německejch knížkách bych si asi moc nesmlsla :D protože já a moje němčina....tři roky jsem bez ní..v prváku jsem byla jak bez ruky a pak už jsem si na to zvykla. Náš ředitel nám jako kadeřnicím jí nechtěl povolit, a budu jí mít až od září, jakožto kosmetička na nástavbě..Nechápu :D

33 Tanya ♥ Tanya ♥ | Web | 26. července 2010 v 22:06 | Reagovat

Tak trochu spamíček:D No a co, koho to sere ;D

34 Létajíví hraběnka* Létajíví hraběnka* | Web | 27. července 2010 v 13:36 | Reagovat

Asexualita je zase pro něco "nenormálního" jako pro mnoho lidí homosexualita. Jsem zvědavá, jestli příjde někdy vlna asexuálů a bude se to takhle řešit. Ve velkém.

35 Infantility* Infantility* | Web | 27. července 2010 v 14:26 | Reagovat

Myslím že ta poslední věta není moc příznivá.. Nemyslím, že ej to nejjednodušší, tím tě nechci nijak shazovat, článek je excelentní.

36 Létajíví hraběnka* Létajíví hraběnka* | Web | 27. července 2010 v 14:52 | Reagovat

To je pravda, ale co když se budou lidé rodit s asexualitou!? Taky se může stát :)

37 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 27. července 2010 v 15:04 | Reagovat

dobrý článek,hezky napsané...

38 Létajíví hraběnka* Létajíví hraběnka* | Web | 27. července 2010 v 15:08 | Reagovat

Myslím, že romové nás zachrání.

39 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 27. července 2010 v 15:24 | Reagovat

zajímavé ,podle wikipedie to nechápe skoro nikdo :D Asi takle pansexualita neuznává pohlaví-jde o vnitřní přčesvědčení ne o tělesné.Pansexuál se nebere jako fizickou osobu neřekne jsem žena,protože to tak má fyzicky,jde o psychiku.Je jim prostě jedno jestli je jejich protějšek děvče nebo chlapec.jde o učitou odrudu bisexuality.Hodně známým pansexuálem je třeba mikey sixx.Vypadá trošku jako slečna což je učel,já zase vypadám jako kluk-nemít prsa :D Co se týče přitažlivostivětšinu pansexuálů láká hlavně stejné pohlaví,ale jak jsem psalla je to určitá bisexualita já mimo děvčat mám ráda kluky co mají jemnější rysy,delší vlasy,rockový vzhled,prostě mírně holčičí.Snad to takhle nějak chápeš :D

40 Létajíví hraběnka* Létajíví hraběnka* | Web | 27. července 2010 v 15:25 | Reagovat

To sice nejsou, ale vsadím se, že jednou jich bude u nás víc, než je nás :/

41 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 27. července 2010 v 15:33 | Reagovat

v pohodě ,ono to tk nějak i je.Není to těžké na pochopení,ale není to moc známé,většina lidí to neuznává se slovy,že jen potřebujeme něco dalšího.Já bych spíš řekla,že jen něco svého ale budiž.Ono mě osobně to přijde lkepší ,nidky jsem se necítila moc jako děvče spíše jako kluk až do 14 jsem tak i silně vypadala,až časem jsem t¨začala být trošku holčičí :D Ale od těch 15 mám jasno v tom ,že mě přitahují i holky-někdy víc....

42 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 27. července 2010 v 15:45 | Reagovat

jistě ona je to taková bisxualita,ale taky jsem neřekla že jde o vzhled.Jde prostě o to na co se človšk cítí,ne to čím je,ale to je v podstatě jedno....

43 Limetka Limetka | Web | 27. července 2010 v 18:09 | Reagovat

Cením si tvého názoru.Téma týdne se mi nehnusí,jen mám na něj jiný názor.Bohužel,nebo snad i Bohudík.Ano jsem křesťanka.Bůh stvořil všechno.Nechci nikomu nic zabraňovat,jen podotýkám,že v tomto světě se to bere jako normální věc.Takže až někoho zabijeme,můžeme se tomu všichni zasmát.Měj se.A dík.

44 Limetka Limetka | Web | 27. července 2010 v 18:34 | Reagovat

A ještě něco :-) Bůh stvořil lid..Adama a Evu,ne Adama a Adama,či Evu a Evu..To co vzniklo za "spodinu" (atentátníci,zloději,homosexuálové) si vytvořili SAMI lidi!Copak by Bůh stvořil např.atentátníky aby ničili to co on pracně vybudoval?To všechno LIDÉ!On na ně spoléhal,a oni ho tak to zklamali.Proto jsou povodně i další neštěstí.To LIDÉ A SVĚT který je plný závisti,nenávisti,zloby..!SVĚT,který se žene do záhuby.To je zase MŮJ názor:-)

45 MissAbby MissAbby | Web | 27. července 2010 v 20:29 | Reagovat

Ahojky, chci abys si ještě jednou přečetl/a můj článek na téma homosexualita. Ještě jsem ho o něco doplnila...díky :)

46 Limetka Limetka | Web | 28. července 2010 v 7:36 | Reagovat

No dovol?Jaký fanatik?To jsi přehnala,neznáš mě!NESUĎ MĚ!Přes blog nemá cenu diskutovat,doufám,že už se přes blogy NIKDY nepotkáme.Máme odlišný názor.Měj se,..
PS : Až budu chtít,lísknu si sama,hrdino.

47 Patty Patty | Web | 28. července 2010 v 7:42 | Reagovat

Doufám, že jsem ten pobuřující článek nebyla já 8-O

48 Patty Patty | Web | 28. července 2010 v 9:44 | Reagovat

No jo ,nemohl to být můj článek, ale radši jsem se zeptala :-D

49 Limetka Limetka | Web | 28. července 2010 v 11:20 | Reagovat

Ne,pod zákonem už za pár nebudu :-) No,jo každý máme jiný názor,co už ;-) už s tím nic nezměníme...Musela by jsi mě lépe znát ,fanatik fakt nejsem.Jen jsem chtěla říct,že v Bibli o tomto tématu nebylo nic.Toto už si zdegeneroval náš národ.:))Lisknu si,neboj:D měj se:))

50 Foxie Foxie | Web | 30. července 2010 v 17:19 | Reagovat

Práve homosexuálni ľudia sú väčšinou tí najlepší :,). A náhodou, ja poznám "až" dve lesbičky plus pár bisexuáliek, ktoré uvažujú, že by sa obzerali len po babách, hoci by chceli aj chalanov (hej, trknuté sú) :D. S tou Bibliou a cirkvou máš pravdu. Aj ja som v svojom článku mierne napádala cirkev, že nepriamo poštvala ľudí proti homosexualite, ale... Je to pravda! Aspoň historicky teda. Veď si to vezmi faktami! Najrozšírenejšie náboženstvo v Európe od stredoveku? Kresťanstvo. kto mal vtedy moc? Kresťanstvo, teda jeho kňazi. A kto nariadil prehlásiť gayov za kacírov a tisícky nevinných žien za čarodejnice? No kto asi? Vatikán! A kto sa podieľal na výchove našich rodičov? Väčšinou cirkev a ak aj nie, tak ľudia poznačení cirkvou. Ale jasné, že to nebol jediný faktor. Sú aj ľudia, ktorí majú urážanie všetkého iného zakorenené a berú to ako svoj koníček :-? .

51 reallblog reallblog | Web | 14. září 2010 v 15:25 | Reagovat

Vždycky, jsem chtěla znát nějakého homosexuála, nějak jsem pro ně (ať pro gaye nebo lesbičky) vždycky měla slabost :-) pak se ale lesbička vyklubala ze mě.. a jsem asi spokojená.. v mém okolí se naštěstí zatím neobjevil nikdo, kdo by mě urážel, nadával mi nebo tak, ale myslím, že je to ti tím, že prostě nejsme malé děti, pro které "lesba" znaméná urážku.. :-P

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama